جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تسمه کش Jampack 21

تسمه کش Jampack 21

24,000,000 تومان
23,000,000 تومان
تسمه کش TP-202

تسمه کش TP-202

36,000,000 تومان
34,000,000 تومان
تسمه کش نیمه اتوماتیک Transpak

تسمه کش نیمه اتوماتیک Transpak

37,800,000 تومان
34,110,000 تومان
تسمه کش نیمه اتوماتیکJampack 11

تسمه کش نیمه اتوماتیکJampack 11

20,700,000 تومان
18,900,000 تومان
تسمه کش نیمه اتوماتیک Janson

تسمه کش نیمه اتوماتیک Janson

17,100,000 تومان
14,400,000 تومان

تسمه کش برقی چیست

یکی از پرفروش‌ترین و معروف‌ترین اقسام دستگاه تسمه کش، تسمه کش برقی است. این دستگاه را می‌توان به دو گروه متنوع طبقه‌بندی کرد. گروه نخست دستگاه‌های اتوماتیک و گروه دوم دستگاه‌های نیمه اتوماتیک هستند. انرژی بکار برده شده در این سیستم انرژی الکتریکی یا برق شهری است. نکته حائز اهمیتی که در خصوص انواع تسمه کش برقی بایستی بدانید این است که شامل برندها و مدل‌های متنوعی هستند. شما بایستی هماهنگ با نیاز خود مبادرت به خرید یکی از آنها کنید. یکی از عمده‌ترین خصوصیات سیستم‌های برقی خودکار این است که جهت به‌کارگیری آن احتیاجی به نیروی کار نیست. تسمه کش برقی به شیوه کاملاً اتوماتیک کلیه مراحل بسته‌بندی کالاها را انجام می‌دهد. همچنین احتیاجی نیست که شما هزینه‌های زیادی را جهت نیروی کار صرف کنید.

تسمه کش برقی چطور کار می‌کند

عملکرد انواع دستگاه تسمه کش برقی به‌صورت دقیق مشابه هم است. تنها در سیستم‌های نیمه‌خودکار اپراتور سیستم باید موقعی که جعبه روی تسمه واقع می‌شود، تسمه را به‌سوی ورودی سیستم بفرستد و پس از آن سیستم به شیوه خودکار تسمه را به‌دور جعبه محکم کند. در بخش تنظیمات فنر می‌توان تسمه دور جعبه را از نظر سفتی و شلی تنظیم کرد، زیرا اگر تسمه بیش از حد سفت باشد سبب آسیب‌دیدگی و پارگی جعبه می‌شود.
 در تسمه کش برقی اتوماتیک دیگر احتیاجی به وجود اپراتور جهت هدایت تسمه نخواهد بود. این عمل به‌وسیله خود سیستم به شیوه یکنواخت و مناسب صورت می‌گیرد. در صنعت‌های بزرگ‌تر که مقیاس بسته‌بندی خیلی بالا است لازم است از سیستم‌های تمام‌اتوماتیک بهره برده شود. ولی چنانچه یک شرکت بسته‌بندی به‌تازگی تأسیس شده و بودجه لازم جهت تهیه سیستم‌های اتوماتیک را نداشته می‌تواند از دیگر انواع تسمه کش‌ها استفاده کند.

تسمه کش برقی

مزایای تسمه کش برقی

تسمه کش اتوماتیک
  • به حداقل رساندن خطر آسیب دیدن محتویات داخل بسته‌بندی
  • سرعت بالای تسمه‌کشی
  • توانایی تسمه‌کشی با انواع تسمه‌ها با سایز‌های مختلف
  • توانایی بسته بنده انواع بسته‌ها در سایز‌های مختلف
  • هزینه کم و به صرفه بودن برای انواع صنایع

کاربرد‌های تسمه کش برقی

  در حال حاضر به هر مرکز فروشی که وارد می‌شوید با اقسام متنوع بسته‌بندی روبرو می‌شوید. محصولات غذایی که در جعبه‌های کوچکی بسته‌بندی می‌شوند همواره برای حمل‌ونقل در جعبه‌های بزرگ‌تری قرار می‌گیرند. بدین شکل هم شمارش کالا آسان‌تر است هم کالا به‌هیچ‌وجه صدمه نمی‌بیند. تسمه کش برقی در این موارد معمولاً بکار برده می‌شود و به‌وسیله آن تسمه‌های فلزی یا پلاستیکی به‌دور کارتن‌های متنوع پیچیده می‌شود. این سیستم قابلیت بستن اقسام تسمه را دارد و بسته پایانی را با ایمنی هر چه بیشتر به بازار وارد می‌کند.
 در مجموع صنایعی که مقیاس تولیدات آن بالا است و بعضی از کارها مانند بسته‌بندی را نمی‌توانند به‌وسیله نیروی کار انجام دهند از این نوع سیستم تسمه کشی بهره می‌برند. سیستم تسمه کش برقی دارای سرعت بالایی است و برای صنایع پر بازده مطلوب است و خیلی فوری بسته مدنظر را تسمه کشی و آماده فرایند جابه‌جایی می‌کند. این سیستم تجهیز شده به فناوری پیشرفته است و طراحی آن به شیوه‌ای است که کاربرد زیاد و مصرف انرژی خیلی کمی دارد.

تسمه کش نیمه اتوماتیک

قیمت تسمه کش برقی

 قیمت تسمه کش برقی باملاحظه به کارکرد راحت و کاربرد بسیاری که دارد خیلی به‌صرفه و اقتصادی است. این سیستم در انواع صنایع مثل صنعت غذایی، بهداشتی و… کارایی دارد و در کمپانی‌های بزرگ یکی از تجهیزات اصلی و ضروری به‌حساب می‌آید.
 قیمت هر یک از انواع دستگاه تسمه‌کش برقی باملاحظه به خصوصیات و مشخصه‌های فنی سیستم متمایز است. در حال حاضر در بازار مدل‌های استوک و دست‌دوم این سیستم هم وجود دارند که با نرخ کمتری نسبت به مدل‌های نو ارائه می‌شوند. امکان دارد کارکرد بعضی از مدل‌های استوک کم باشند و قطعات فنی آن سالم باشد و نرخ آن‌ها نیز به‌صرفه باشد.
بهتر است جهت خرید تسمه کش برقی با سطح کیفی عالی به مراکز معتبر رجوع کنید و سیستم با سطح کیفی بالا و دارای گارانتی موثق خریداری کنید.
 قیمت تسمه کش برقی هماهنگ با تورم و گرانی است. چرا که بعضی از این دستگاه‌ها ساخت داخل نیستند و نرخ آن‌ها هماهنگ با نرخ ارز تغییر می‌کند. اما بعضی دیگر هم به‌وسیله شرکت‌های ایرانی ساخته شده و معمولاً این دستگاه ثبات قیمتی بیشتری دارند. همچنین با نرخ‌های به‌صرفه‌تری به کاربران و بازار ارائه می‌شوند.

خرید تسمه کش برقی

برای خرید تسمه کش برقی بهتر است به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید. این مراکز بهترین فروشنده این دستگاه‌ها هستند. آن‌ها سیستم‌های باکیفیت را با بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار می‌دهند. برای یافتن این مراکز بهتر است به سایت‌های معتبر رجوع کرده و نظرات کاربران را مطالعه کنید. بدین صورت می‌توانید بهترین سیستم بسته‌بندی برقی را سفارش و خریداری کنید.

Call Now Button