جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خرید تسمه کش شارژی

تسمه کش شارژی TS 19B

8,000,000 تومان
7,800,000 تومان
تسمه کش شارژی

تسمه کش شارژی TS 19BQ31

52,700,000 تومان
50,150,000 تومان

تسمه کش شارژی چیست

قیمت تسمه کش شارژی

 تسمه کش شارژی دستگاهی کم وزن و قابل جابه‌جایی، با باتری قابل شارژ، عمل تسمه کشی را در فضای کار، خیلی راحت و آسان می‌کند. جهت اعمال تسمه کشی با این نوع دستگاه تسمه کش می‌توان تسمه پلاستیکی PET, PP بکار برد. این نوع سیستم تسمه کش قابل حمل، شامل کارایی گسترده‌ای در صنعت‌های متنوع همانند سایر سیستم ها چون تسمه کش برقی و… برای بسته‌بندی و تسمه کشی عمودی و افقی است. این سیستم به شیوه خودکار عمل کشش، جوش و برش تسمه بسته‌بندی را اعمال می‌کند. تسمه کش شارژی بیشتر تولید کشورهای چین، آمریکا، ژاپن و تایوان است.

 این نوع سیستم همان‌طور که می‌دانید به‌وسیله باتری عمل بسته‌بندی را انجام می‌دهد. این سیستم جهت اعمال بسته‌بندی از موتورهای الکتریکی بهره می‌برد که سبب می‌شود به‌کارگیری آن مزایایی به همراه داشته باشد.

تسمه کش شارژی چطور کار می‌کند

 نحوه کار تسمه کش شارژی بدین شکل است که کالایی که می‌خواهید بسته‌بندی کنید را روی صفحه این سیستم قرار می‌دهید تا به شکل ثابت شده در بیاید. پس از این که کالای شما ثابت شد سیستم تسمه کش یک تسمه پلاستیکی را در سمت عقربه‌های ساعت، دور کالای شما به‌صورت مطلوب و مستحکمی می‌پیچد. پس از این که یک دور به‌صورت کامل این عمل انجام گرفت این روال به شیوه برعکس هم صورت می‌گیرد. همان‌طور که این سیستم، عمل پیچیدن تسمه را به مناسب‌ترین شکل ممکن و با بیشترین سرعت انجام می‌دهد محوطه خالی اعمال نمی‌شود و به‌گونه‌ای می‌توان بیان کرد محصول شما با به‌کارگیری این تسمه‌ها پرس می‌شود.

 کسانی قصد کار با این دستگاه را دارند بایستی شیوه کار و ضوابط و دستورالعمل‌ها را به‌صورت مطلوبی فراگیرند تا بتوانند به‌صورت مناسبی آن را بکار ببرند. در صورت قصور در فراگیری استفاده از این سیستم امکان دارد صدمات و چالش‌های جدی رخ دهد. در مجموع کار با این تجهیزات کار راحتی نمی‌باشد.

 نحوه کار با تسمه کش شارژی هم مانند تسمه کش دستی است. اگرچه این سیستم شارژی دیگر به نیروی دست احتیاجی ندارد و با به‌کارگیری موتورهای برقی واقع شده روی دستگاه مدنظر، عمل کشیدن تسمه و حتی دوخت را خود انجام می‌دهد. این دستگاه بسته‌بندی برای کالاهای کم وزن تر که دسترسی راحتی جهت بسته‌بندی ندارند خیلی مطلوب هستند.

تسمه کش شارژی

مزایای تسمه کش شارژی

تسمه کش شارژی

 در خصوص مشخصه‌ها و ویژگی‌های تسمه کش شارژی می‌توان به وزن مطلوب آن اشاره کرد. این نوع تسمه کش شامل تسمه‌های پلاستیکی است که می‌تواند نیروی محرکه‌ای از ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ نیوتن داشته باشد. حتی سیستم تسمه کش شارژی می‌تواند توانایی تنظیم شتاب کشش و جوشش در بسته‌های ۴ کیلویی را هم داشته باشد.

 از دیگر ویژگی‌های تسمه کش شارژی که می‌تواند به منزله یک مزیت برای این سیستم‌ها باشد می‌توان به پرتابل بودن آنها اشاره کرد که عمل بسته‌بندی در نواحی متنوع را راحت‌تر می‌کند.

کاربرد‌های تسمه کش شارژی

تسمه کش شارژی جهت تکمیل زنجیره ساخت یا فرستادن یک محصول در بخش بسته‌بندی کالا بکار برده می‌شود. در بسته‌بندی کالاها، این عملیات با دسته‌بندی کالاهای کوچک‌تر و تعبیه آن‌ها در جعبه‌های بزرگ‌تر صورت می‌گیرد و با این عمل هم جابه‌جایی و هم شمارش کالاها آسان‌تر صورت می‌گیرد.

 حتی بایستی بیان کرد این سیستم همواره جهت بسته‌بندی جعبه‌هایی با سایز و حجم بزرگ، عمل کشیدن و دوختن در صنعت‌های بسته‌بندی کاغذ، کاشی، سنگ و چوب بکار برده می‌شود که احتیاج به یک سیستم بسته‌بندی قدرتمند دارد.

 تسمه کش شارژی جهت بسته‌بندی اقسام کالاهای ساخته شده در کارخانه‌ها، اقسام پالت، بسته‌بندی محصولات انبار قابل به‌کارگیری هستند. یکی دیگر از کاربردهای این سیستم تسمه کش، بسته‌بندی تسمه‌های فلزی و پلاستیکی پیرامون کارتن‌های حجیم‌تر است که روال اعمال آن یعنی کشیدن تسمه به دور کالا را آسان‌تر می‌کند.

خرید تسمه کش شارژی

خرید تسمه کش شارژی

تسمه کش شارژی

 یکی از عمده‌ترین عواملی که بایستی در خرید تسمه کش شارژی رعایت کرد در نظر گرفتن کارایی آن است. پیش از خرید مطمئن شوید که انواع تسمه کش شارژی چه تفاوتی با هم دارند و باملاحظه به کاربرد، آن را تهیه کنید. مسئله دیگر اینکه بهتر است این سیستم پرکاربرد را از مراکز فروش معتبر و مطمئن خریداری کنید تا از اصالت کالای آن مطمئن شوید.

 در مجموع ۲ روش جهت خرید تسمه کش شارژی و انواع سیستم های تسمه کش وجود دارد. روش اول به‌کارگیری خرید آنلاین است. در این شیوه کاربر می‌تواند به صفحه دستگاه موردنظر خود وارد شود و تسمه کش مدنظر را انتخاب نماید. در نتیجه با شماره‌های موجود در صفحه مراکز فروش معتبر با آنها ارتباط برقرار کرده و قیمت تسمه کش را بپرسد. در آخر هم با ثبت سفارش، بعد از چند روز دستگاه موردنظر به آدرس کاربر فرستاده می‌شود.

 شیوه دیگر رجوع به خود مؤسسه است. آدرس مؤسسه معتبر در داخل سایت معتبر قرار داده شده است. با رجوع حضوری می‌توانید محصول موردنظر را خریداری کنید. در طی خرید تسمه کش شارژی می‌توانید از مشاوران بهره ببرید.

قیمت تسمه کش شارژی

دستگاه‌های تسمه کش شارژی، انتخابی هوشمندانه برای افرادی است که به دنبال دستگاه با کیفیت و عملکرد قابل اعتماد هستند. قیمت این تسمه کش‌ها برای مصارف متنوع می‌تواند متغیر باشد. برای کاربردهای کم حجم و سبک، تسمه کش شارژی به عنوان یک انتخاب مقرون به‌صرفه معرفی می‌شود. در مقابل، برای کاربردهای سنگین و محیط‌هایی که نیاز به بسته‌بندی حجیم دارند، تسمه کش شارژی با ارزش افزوده زیادی همراه است. این دستگاه‌ها از لحاظ هزینه‌های اولیه ممکن است گران‌تر به نظر بیایند، اما با توجه به کارایی و دوام آنها، به مدت طولانی به صرفه خواهند بود و باعث بهبود فرآیند بسته‌بندی و ایمنی محصولات خواهند شد

خرید تسمه کش شارژی
Call Now Button